Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos.
Recomandam citirea cu atentie a acestora.
ZenFloat isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare.
Cea mai recenta versiune poate fi accesata in aceasta pagina.
Preturile produselor pot fi schimbate oricand. Verificati pretul final de vanzare inainte de a achizitiona un produs.
Accesul/vizitarea acestui website de catre dumneavoastra se supune Termenilor si conditiilor de utilizare si implica acceptul explicit al dumneavoastra cu privire la acestea si reprezinta intelegerea dintre parti.
Conținut
Domeniu de aplicare
Procesare comandă, încheierea contractului, limita de canitate
Prețuri și costuri de transport
Livrare
Dreptul de proprietate
Dreptul de retragere
Garanție și responsabilitate
Modalități de plată
Protecția datelor
Operator magazin online
Considerații finale
1. Domeniu de aplicare
Termeni și condițiile generale se aplică la toate comenzile și livrările dintre Zen Float SRL – 37792694 – J40/9717/2017 (denumit în continuare: ZenFloat) și clienții săi prin intermediul magazinului online www.zenfloat.ro.
2. Procesare comandă, încheierea contractului, limita de cantitate
2.1. Procesare comandă
ZenFloat oferă clienților săi o gamă bogată de produse ce contin CBD (canabidiol) organic și 100% natural, fiecare produs fiind testat de producator cat si in laboratoare de terța parte.
Dând click pe un produs sau pe numele produsului, clientul va ajunge in pagina cu detaliile produsului (de exemplu: detalii referitoare la cantitatea sau concentratia CBD a produsului, ingrediente, etc.).
Produsul este plasat într-un coș de cumpărături virtual prin introducerea cantității dorite și dând click pe butonul “Adauga în coș”.
Dând click pe butonul "Coș de cumpărături" din dreapta sus a paginii magazinului online, clientul poate naviga la pagina de prezentare generală a coșului său de cumpărături și poate oricând verifica și dacă este cazul, efectua modificări în acesta.
În cazul în care clientul nu dorește să achiziționeze produse adiționale, poate trece la pasul următor dând click pe butonul "Trimite comanda".
În această etapă, clienții înregistrați se pot conecta la contul lor utilizând numele de utilizator și parola cu care s-au înregistrat.
Clienții care nu au un cont înregistrat în magazinul zenfloat.ro, se pot înregistra acum sau pot opta pentru a continua cumpărăturile fără a-și crea un cont de client. În acest caz, clientul va trebui să-și introducă adresa și detaliile de facturare pe pagina următoare.
Codurile promoționale oferite de catre ZenFloat se pot folosi doar in cazul in care clientul este înregistrat în contul său.
Apăsând pe butonul "Trimite comanda", clientul va fi redirecționat către pagina "Finalizează Comanda" care este ultima etapă în plasarea comenzii. Aici clientul va putea vizualiza sumarul comenzii sale, costul total precum și informații asupra costurilor de transport.
Comanda se înregistrează apăsând pe butonul "Trimite comanda". Acest lucru înseamnă că o ofertă fermă a fost făcută.
2.2. Încheierea contractului
Imaginile gamei de produse din magazinul online sunt doar ilustrații și nu constituie oferte obligatorii de vânzare. Clientul se obligă la încheierea contractului de cumpărare dând clic pe "Trimite comanda" din ultima etapă a plasării unei comenzi.
Clientul va primi confirmarea recepționării comenzii prin e-mail (confirmare comandă). Aceasta nu reprezintă acceptarea ofertei.
Contractul cu ZenFloat este încheiat în momentul în care ZenFloat acceptă oferta clientului și efectuează livrarea, confirmând expedierea printr-un al doilea e-mail (confirmare expediere).
2.3. Încheierea contractului în cazul plății în avans (transfer bancar)
Când metoda de plată aleasă este plata în avans prin ordin de plată (transferul bancar), contractul se consideră finalizat odată cu trimiterea de către ZenFloat a detaliilor ce vizează plata.
Aceste informații vor fi trimise clientului în maximum 24 de ore de la plasarea comenzii. Confirmarea comenzii nu conține informațiile legate de plată.
Plata trebuie efectuată în 7 zile de la primirea e-mail-ului cu informațiile despre plată și trebuie virată în contul specificat la punctul 8.3 de mai jos.
Termenul se consideră respectat dacă, în acest interval de 7 zile, plata este recepționată în contul nostru. Dacă, după 7 zile, se constată că plata nu a fost efectuată, comanda este anulată automat.
2.4. Limita de cantitate
Produsele prezentate sunt vândute în cantități normale pentru uz domestic și doar persoanelor care au vârsta acceptată pentru a intra în tranzacții legale. Valoarea maximă a comenzii este de 9500 lei per comandă.
3. Prețuri și costuri de transport
Toate prețurile contin TVA-ul aferent, stabilit prin lege și trebuie luate în considerare taxele de transport adiționale care pot fi aplicate.
Pentru mai multe informații vă rugăm să accesati pagina dedicata.
4. Livrare
ZenFloat efectuează livrări doar către consumatori finali.
Dacă nu există nici o altă mențiune în ofertă, perioada de livrare este între 1-8 zile lucrătoare de la data expedierii din depozit. Informații despre condițiile de livrare și expediere sunt disponibile aici.
În cazul în care ZenFloat nu poate livra produsele comandate deoarece chiar ZenFloat nu a fost aprovizionat de proprii furnizori, fără vina ZenFloat, ZenFloat se poate retrage din contract.
Într-o asemenea situație, ZenFloat va informa imediat clientul și îi va propune un produs similar.
Dacă nu este disponibil un produs similar, sau dacă clientul nu dorește acel produs, ZenFloat îi va rambursa clientului în cel mai scurt timp, plățile efectuate.
În cazul în care produsele sunt deteriorate în cursul transportului, trebuie contact Serviciul de Relații Clienți ZenFloat în cel mai scurt timp posibil.
Drept consecință, ZenFloat va avea opțiunea de a înainta o plângere la transportator sau la compania de asigurare a transportului referitor la deteriorare.
Dacă clientul nu va notifica în legătură cu deteriorarea în timpul transportului, acest lucru nu va avea nici un efect asupra drepturilor de garanție legale ale clientului.
Pentru a livra comenzile primite în mod optim, ZenFloat transmite adresa de e-mail și numărul de telefon al clientului către compania de transport aferentă.
Această transmitere este o parte obligatorie a relației contractuale cu ZenFloat. De aceea, clienții nu au dreptul de a alege sau obiecta în acest sens.
5. Dreptul de proprietate
Produsele rămân în proprietatea ZenFloat până la achitarea lor completă.
Înainte de schimbarea proprietarului, gajarea, transferul de proprietate cu titlu de garanție, prelucrarea sau reproiectarea nu sunt permise fără aprobarea ZenFloat.
6. Dreptul de retragere
Clienții au dreptul de a se retrage în termen de 14 zile.
Un consumator este orice persoană fizică care participă la o tranzacție legală pentru un scop care nu poate fi conectat cu activitatea lui profesională comercială sau independentă.
Următoarele regulamente se aplică dreptului de anulare și excluderii dreptului de anulare. În cazul în care clienții au întrebări suplimentare despre anulări, ei pot contacta ZenFloat.
6.1. Dreptul de retragere
Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.
Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a ultimului bun.
Pentru a vă exercita dreptul de anulare trebuie să ne anunțați (info@zenfloat.ro sau Formular Contact).
Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract utilizând o declarație neechivocă (de exemplu, printr-un e-mail).
În acest scop, puteți folosi Formularul de Contact; folosirea lui nu este însă obligatorie.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere, este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
6.2. Consecințele retragerii
Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării (cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi), fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.
Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi bunurile.
Expediați bunurile , fără întârzieri nejustificate și în orice caz în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea.
Termenul este respectat dacă bunurile sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Vom suporta costul returnării bunurilor.
Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.
6.3. Exceptări de la dreptul de retragere
Dreptul de retragere nu se aplică în cazul livrării de bunuri,
7. Garanție și responsabilitate
Se aplică prevederile legale de garanție.
ZenFloat nu este responsabil de consecințele utilizării neadecvate a alimentelor terapeutice sau a utilizării nenecesare.
Produsele comercializate prin intermediul site-ului www.zenfloat.ro nu au rolul de a diagnostica, trata, preveni sau vindeca orice boala sau afectiune.
Recomandam sa va consultati medicul inainte de orice tratament.
8. Modalități de plată si Facturi
Plata pentru produsele achiziționate în magazinul zenfloat.ro poate fi făcută prin numerar (ramburs)sau prin transfer bancar (ordin de plată). La finalizarea procesului de comandă veți putea selecta metoda de plată dorită.
ZenFloat își rezervă dreptul de a accepta doar anumite metode de plată în funcție de caz și de modalitatea de livrare aleasă de client. Plata prin trimitere de cecuri sau numerar (prin poșta) nu este posibilă.
În cazul plății în avans, expedierea bunurilor are loc doar după ce plata este înregistrată în contul nostru. Plata trebuie să fie confirmată în 7 zile de la plasarea comenzii. Acesta este timpul de rezervare a unei comenzi. Dacă plata nu este confirmată în 7 zile, comanda dumneavoastră va fi anulată automat. Vă rugăm să luați în considerare faptul că poate dura 1-2 zile pentru confirmarea unui transfer bancar. De aceea vă vom trimite un mesaj de reamintire înainte de termenul limită.
Mai multe informații despre transferul bancar găsiți în secțiunea Modalitaţi de Plată.
Clientul este de acord să primească facturile în format electronic. Facturile electronice vor fi trimise clientului via e-mail, în format PDF.
9. Protecția datelor
ZenFloat acordă importanță maximă protecției datelor clienților săi .
Informații despre Protecția datelor găsiți pe pagina dedicata, Politica de Confidenţialitate.
Aveţi dreptul ca în orice moment să solicitaţi o confirmare de la ZenFloat privind procesarea datelor cu caracter personal şi dreptul la informaţii privind aceste date cu caracter personal.
Aveţi de asemenea dreptul să rectificaţi, ştergeţi şi restricţionaţi procesarea datelor, precum şi dreptul de a vă opune în orice moment la procesarea datelor dumneavoastră cu caracter personal sau de a revoca consimţământul dumneavoastră pentru procesarea datelor sau să solicitaţi stergerea datelor.
Pentru orice necesar sau cereri de informaţii, revocări sau opoziţii la procesarea datelor, vă rugăm să ne trimiteţi un e-mail către info@zenfloat.ro.
Suplimentar, aveţi dreptul să reclamaţi la o autoritate de supraveghere dacă survin lezări ale confidenţialităţii dumneavoastră.
10. Operator magazin online
Zen Float SRL
37792694
J40/9717/2017
Str. Dna Chiajna 24
Bucuresti
11. Considerații finale
Dacă oricare mențiune din Termenii și condițiile prezentate este sau devine invalidă sau inaplicabilă, validitatea și aplicabilitatea celorlalte mențiuni din Termeni și condiții nu vor fi afectate.
Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:
· OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor;
· OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii;
· Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor;
· Legea 365/2002 privind comertul electronic.
Zen Float SRL garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul www.zenfloat.ro si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau fara acordul prealabil scris al acesteia.
Domeniul www.zenfloat.ro este detinut de catre Zen Float SRL.
Utilizarea acestei marci, a domeniului sau a numelor de comercializare, siglelor si emblemelor, in forma directa sau "ascunsa" (de tipul, dar nu limitat la, meta taguri sau alte tehnici de indexare, cautare web) fara permisiunea prealabila scrisa este interzisa si se pedepseste conform legii.
Intregul continut al site-ului www.zenfloat.ro - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date - este proprietatea Zen Float SRL si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul Zen Float SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.
Comparare
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.
A fost adaugat la favorite!